celoteh eiyahhh !

Saturday 24 September 2011

AKU..

Salam..

namaku Imirah Fardyana binti Ibrahim. kehidupan ku umpama roda. aku buda yg tembam tapi aku tak kesa pon. aku punya hidup yg tersendiri. aku bhagia je dgan hdup aku. 

mama ku baek namanya Pn Ruhanah, dye keje polis aw. abah ku namanya En Ibrahim, dye pesara polis. aku ade kakak yg cantik dan lembut tapi tak lembut sangat pun nama dye irna coklat girl. ske mam coklat bab tu la tambah montel. walaupon kadang2 menjengkelkan. hehe. aku ade sorg je adq nama dye Muhd Ruiz noty boy. meme dye noty tapi aku kne trima dye, bab dye adq aku. huhu. 

humm, cinta sejatiku namanya Arsyad Rohaizad dye baek, hensome, pandai tapi malangnya dye telah pegi tnggalkn aku selamanya dan tak kan kembali. tapi tak ape taw dye tetap cinta aku dan dye pasti sntiasa melihat aku disana. kehidupan aku tak pernah berakhir walaupon dye suda tiada. humm. sekarang aku solo. aku tak percaya boy lain selain dye. 

nak tau napa aku wat nama fantasiarsyadyana ? itu sebab aku selalu berangan dan melamun. dan aku yakin cinta aku tetap bertahan.

aku cintakan kehidupan aku walaupon banyak dugaan kerna ia mematangkan aku. aku sayang keluarga kandungku. aku harap dorang tak tinggalkan aku dan buang aku kerna aku banyak sakitkan hati dorang. maafkan diriku. aku menyesal. andai masa boley berputar. aku sayang Allah. aku sayang mama, kakak dan adik ku.

No comments: