celoteh eiyahhh !

Wednesday 25 April 2012

gadis muslimah !

Assalammualaikum.....

Pernah tak tengok gadis sebegini? mesti penah an? atau baru first time tengok? hish2, tamo laa first time. hmm, berbalik pada topik aku gadis muslimah.. nampak sopan jee kan kalau macam nie? sapa cakap tidak biar aku tikam mata dia jee senang buta terus. buat apa tengok gadis2 yang terdedah2, baik kita tengok gadis gadis sebegini. sedap beb mata memandang :)


aku tak kata aku nie muslimah sangat. tapy paling tidak kena lah tutup atas bawah. betul tak? jangan lah pulak luaran muslimah dalaman setan. haish. tak baik. satu lagi kalau bertudung tu biar lah sampai bila bila, jangan kerana fesyen. dan jangan lah time kerja buka tudung tu, haish munafik lah camtu. so ingat lah jadi diri 
sendiri lebih baik. aku memilih untuk jadi wanita soleha walaupun aku ganas :)
chhhiiiiillllll dari aku.....




No comments: