celoteh eiyahhh !

Tuesday 18 October 2011

16 october ( times square , sungei wang , pavilion )

pukul 1.oopm aku bertolak naik tren pergi ke times square. aku , kakak dan abang naim pergi bertiga. sampai times square pukul 2.oopm. kita orang jalan jalan dulu cari kasut tapi tak jumpa kasut cam sedara aku beli. hmm sedeh seh.pastu terus pegi sungei wang haha. tapi tak ada wang pon. lawak jela. adoyai.


ni gambar aku dan kakak di sungai wang

pastu kita orang terus pergi pavilion. haha. kita orang tangkap gambar dekat air pancut. best tahu. haha

aku dan kakak aku kat cermin pavi. abang naim dan kakak aku kat air pancut pavi
kereta hello kitty pink. i like okey.

pastu kita orang pegi like 100 plus kat lori diorang pakai email fb dapat air 100plus dan pen 
 kita orang pergi balik times square makan kfc sedap gila aw. jangan main2 menyesal tak cuba kfc tom yam sedap.pastu tangkap gambar deepavali hohohoho
tapi malang pas dari balik jalan jalan aku sakit kaki. kaki bengkak. esok nya aku pegi seminar sejarah.
aku , fitri , hidayah dan komathy. aku berkomunikasi dengan fitri jea. lain semua cam. hmm. aku jumpa membe lama fitri, ayen dan shikin, fitri da berubah tapi ayen sama jea. hoho. mungkin hormon kot. hehe.memang best la seminar. aku dengan fitri cuba sedaya yg mngkin wat latihan yang di beri. hehe. :)








No comments: