celoteh eiyahhh !

Thursday 27 October 2011

sedar diri sikit :(

Isshhh. Myra Fardyana ! Apa ni tak reti sedar diri. Tak sedar ke nak spm da ! Tgok tv dan mkan je camna nak lulus. Besar kan badan je ko nie. Adoyai. Pening pening. Susah la camni myra. Mama da mara da. Cuti tak study , study pon sikit jea. Kena berubah nie. Plis myra ingat spm. Bapa hari je lagi nie. Aku yakin aku boleh. Mulai saat nie aku kena study lebih kena skor ni. Hmm. Chayok chayok. Aku tak kan malu kan mama aku dari _________..
Aku yakin aku boleh. Myra boleh. Pasti boleh. Aku akan kalah kan _________ dengan kejayaan aku. _______ tunggu jela ! Dengan ada nya Allah dan usaha aku. Aku yakin boleh. 

p/s: usaha itu tangga kejayaan. Hanya kita mampu mengubahnya. Usaha lebih. Dan banyak kan solat. Go myra fardyana.

2 comments: