celoteh eiyahhh !

Friday 21 October 2011

kami saling menyayangi antara guru dan murid

hari ni adalah hari anugerah kokurikulum sekolah. saya dan kawan-kawan dapat anugerah koko. pastu kita orang bergambar dengan semua cikgu yang kami kenal dan mengajar kami. kami gembira sangat hari ni. tapi ada yang tak mengembirakan sebab ada budak yang peragai tak matang main cam budak budak. bodoe namanya itu. eeeee. geram gila aw. sengal pon ada. nasib aku tahu sabar geram je rasa hati nie. gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila gila. budak gila dan sengal. korang memang tak matang aku nak kalah kan korang dalam spm je tak guna jadi cam budak budak ! korang je sengal. astagfirullah al-azim. sakit hati aku. hmm. camna pon aku ada gambar kenangan dengan kawan kawan dan cikgu tersayang. sayang korang kaw kaw la.







No comments: