celoteh eiyahhh !

Wednesday 5 October 2011

aku tak nak kenal kau ! !

aku menyesal kenal dikau yang pembawa kepada semua masalah. malang sungguh hidup ini. kenapa lah kita mempunyai hubungan. hidup aku gelap kerana kau. kesian pada mama aku kerana terpaksa bersabar dan berduka. aku terpengaruh dengan pujuk rayu kau yang bagai apa jea. aku kini hidup umpama tiada apa-apa lagi kerana percayakan kau. kau berikan aku gula tetapi yang berisi  cuka. sedey nya atiw aku kini.


aku menyesal hidup dalam janji manis. janji manis yang bawa padah. janji manis seorang _____ yang sanggup merosakkan _________ sendiri. kau tak kesian ke?
________ sendiri kot ! sedey betol di buat nya. aku tak tahu lah camna hidup ko nanti. aku rasa menyesal. menyesal. menyesal kenal kau. kau lagi teruk dari aku lah. jangan nak burukan aku bleh ? hmm


aku mula benci kau. dalam tahun ni macam-macam kau buat kat aku. aku sabar jea. tak apa ini hari aku. sampai masa kau kena pulak. kau tunggu jea,Allah tak tidur. kau tunggu jea. kau kesian lah kat diri kau. okey. benci lah.aku tak sanggup kenal kau . faham. issshhhh. sial lah.


satu lagi : ini untuk orang yang perasan diri dia bagus. kau ingat kau bagus ke? jangan tunjuk ego kau lah. kau tu da tak _____ sedar lah sikit. aku tak suka lah peragai kau ! ingat lah sikit hati orang. dah ______ tu pun tak reti sedar lagi. aku tak tahu lah apa nak jadi. kesian aku tengok kau. orang yang kau kata teruk sebenarnya lagi baik dari kau lah. rugi kau jadi ______ kalau tak reti hormat orang. orang pun tak kan hormat kau. hidup lah dalam bayang-bayang sendiri.aku tak nak kenal kau lagi lah . titik . faham.




( ini luahan hati aku pada orang yang tak faham erti hidup dan ingat dia perfect ! jangan ingat diri bagus ramai lagi bagus dari kita! )

No comments: